comment 0

Fă tu ce-ai vrea să vezi făcut!

Filmul Jurassic Park a apărut pe ecrane când eu împlineam zece ani. Mi-a plăcut la nebunie. Din clipa în care am ieșit din cinematograf, am tânjit să-i văd continuarea. Așa că, a doua zi, m-am așezat la vechiul nostru calculator și am scris eu una. […]
O întrebare pe care și-o pune fiecare tânăr scriitor la un moment dat este: Ce să scriu? Și răspunsul-standard este: Scrie ce știi. Acest sfat te conduce întotdeauna spre povești penibile, în care nu se întâmplă nimic interesant. […]
Cel mai bun sfat ar fi să scrii nu ce știi, ci ce îți place. Scrie genul de povești pe care le îndrăgești, pe care ți-ar plăcea să le citești. […]
Iată și manifestul tău: pictează tablourile pe care ai vrea să le privești, începe afacerea pe care ai vrea să o dezvolți, cântă muzica pe care ai vrea să o asculți, scrie cartea pe care ai vrea să o citești, creează produsele pe care ai vrea să le folosești – fă munca pe care ai vrea să o vezi făcută.

(Fură ca un artist, Austin Kleon, Editura Paralela 45)

Lasă un răspuns

