comment 0

Ce este cultura organizațională

O definiție acceptată a culturii organizaționale: un sistem de valori, credințe și anumite tipare care infuențează comportamentul angajaților unei organizații, de la felul în care se îmbracă, până la modul în care-și fac treaba.

Parafrazându-l pe Aristotel (suntem ceea ce facem în mod repetat):  o organizație e ceea ce fac angajații ei în mod repetat.

Gândiți-vă cu toții cum sunteți ca (oameni în) organizație, discutați cu sinceritate atributele organizaționale: dedicare, flexibilitate, dinamică, entuziaști, divizați, disponibili pentru lucru intens, orientați spre rezultate, dispuși să riște etc., etc.

dimensiuni si tipuri de cutlura organizationala

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s