comment 0

Războiul Stelelor, în citate

Povestea din Star Wars este clasică. Istoria se repetă, avem tendința de a face aceleași lucruri mereu. Puterea corupe, iar când ai puterea faci lucruri care crezi că sunt corecte, dar nu sunt. (George Lucas)

Când am creat Star Wars, nu m-am gândit la știință. Mi-am zis pur și simplu că voi crea o lume amuzantă și interesantă, care are logică și e plauzibilă. (George Lucas)

Star Wars este mitologie. E ca în mitologia greacă sau ca în piesele lui Shakespeare. Este lupta continuă dintre bine și rău. Este o poveste universală, atemporală. (Michael Franti)

Star Wars este mai degrabă un basm decât un science fiction. (Mark Hamill)

Star Wars nu mi-a schimbat viața cu nimic. (Natalie Portman)

Cred că filmele Star Wars ale lui George Lucas sunt extraordinare. Ce-a făcut el, și-l admir pentru asta, a fost să ia tot profitul, toți banii de pe urma acestor filme și să-i investească în dezvoltarea sunetului digital și surround pe care îl folosim astăzi. (Peter Jackson)

Poate cel mai important lucru pe care l-a făcut George Lucas când a creat Star Wars a fost că a ficționalizat filozofia taoistă. A creat un univers în care putem vorbi de Forță în termeni obiectivi și o putem vedea în acțiune. (Matthew Stover)

Nu am făcut niciun film cu gândul la o audiență de masă, cu excepția seriei Indiana Jones. Nimeni cu minte la cap nu credea că American Graffiti sau Star Wars ar putea avea succes. (George Lucas)

Oamenii mă tot întreabă dacă am crezut că Star Wars va avea un asemenea succes. Da, cu toții am știut asta. Singurul care nu a crezut a fost George. (Carrie Fisher)

Lasă un răspuns

