comment 0

Fermitate in toate

Toate deciziile mele sunt luate in doua secunde, maximum zece minute… Sigur, mi s-a intamplat sa aleg un om si sa nu fie cel potrivit, deci m-am pacalit. Mi s-a intamplat, si era manager, o pozitie importanta, si dupa sase luni a trebuit sa renunt la el, pentru ca m-am inselat. Flerul mi-a spus ca era persoana potrivita, dar s-a dovedit sa nu fie. Avea competentele, avea experienta, avea integritatea necesara – dar nu avea fermitate, si m-am inselat, pentru ca avea o anumita varsta si m-am gandit ca e o persoana mult mai ferma. Si nu a fost asa – nu a fost potrivit pentru post… Am gresit.

(Dan Ostahie, Altex, in LIDERO – Money Express)

Lasă un răspuns

