comment 0

Fundraising: Arta si Strategie

Organizatiile neguvernamentale constientizeaza faptul ca aceasta dependenta de fondurile europene nu este deloc confortabila si le poate fi chiar fatala, in contextul in care ponderea finantarilor externe a scazut dupa aderarea Romaniei la UE, iar accesibilitatea fondurilor structurale si implementarea insasi a proiectelor finantate din aceste fonduri s-au dovedit a fi atat de anevoioase. Barometrul Liderilor ONG reflecta clar tendinta organizatiilor neguvernamentale de a se specializa si orienta spre diverse alte surse de finantare. Potrivit recentului sondaj, nevoile, prioritare si necesare, de formare si specializare a ONG-urilor la ora actuala sunt “Scrierea propunerilor de finantare”,  “Strangerea de fonduri”, “Mangementul de proiect”, “Managementul proiectelor FSE”. “Dezvoltarea organizationala”, “Planificarea strategica”, “Relatii publice si comunicare” sunt alte capitole resimtite ca prioritare si necesare, in timp ce “Marketing si plan de afaceri” e printre cele mai putin prioritare, dar totusi vazuta a fi o tematica necesara. Toate acestea ne indreptatesc sa spunem ca ONG-urile romanesti par sa atace piata de fundraising, ataca alte fonduri decat cele obtinute prin finantari nerambursabile cu finantare externa sau de la bugetul de stat, si asta nu oricum, ci cu profesionalism.

MAI MULT

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s