comment 0

CSR, responsabilitate sociala nationala

Noua strategie europeana de promovare a responsabilitatii sociale corporative, publicata la sfarsitul lui octombrie, pledeaza pentru responsabilitatea organizatiilor societatii civile, a autoritatilor si a presei de a sustine actiunile de CSR ale companiilor. Comisia Europeana recomanda ca toate entitatile, inclusiv organizatiile societatii civile si autoritatile publice, sa raporteze si sa-si publice intiativele sociale si de mediu. Responsabilitatea sociala a companiilor devine responsabilitate sociala nationala:
– Companiile sunt locomotiva CSR. Rolul autoritatilor este de stimulare si reglementare (asigurarea unui cadru legal axat pe facilitati fiscale si transparenta)
– Organizatiile societatii civile (inclusiv sindicale) trebuie sa se implice in actiunile de CSR prin identificarea nevoilor comunitatii, influentarea companiilor pentru interventia benefica in comunitate si implicarea alaturi de companii pentru gasirea de solutii la problemele comunitatii.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s