comments 2

Răzvan Dumitrescu şi-a întins Antenele

Răzvan Dumitrescu a plecat de la Realitatea la Antena. „Serviciile de informaţii” spun că Dumitrescu câştiga 10.000 de Eur0 şi că pleacă pentru că urma să nu mai câştige chiar 10.000 de Euro.

Prima reacţie la auzul veştii poate fi critică. Dar, oameni buni, Antenele sunt clar monocolore, în timp ce Realitatea, s-a văzut, îşi fâţâie şoldurile.

Eu unul, chiar dacă mă inervează Antenele, îl voi urmări pe Dumitrescu, cel puţin la început. Chiar va fi interesant de observat dacă Dumitresscu joacă precum Antenele.

2 Comments

  1. Am iar o noapte de lucrător, că doar am plecat de la stat😀
    Mă uit în reluare la emisiunea lui Dumitrescu. McCarthy a fost mic copil.

    Apreciază

Lasă un răspuns

