comment 0

Carmen a lui Petrişor

Acum am văzut – dar am înţeles că „ştirea”-i mai veche, de anul trecut – că Petrişor Obae, omul-orchestră de la paginademedia.ro, şi-a angajat o „violonistă”🙂

„Reporterul Paginademedia.ro, Carmen Andronache, a aflat răspunsul…”, şi-a introdus Petrişor partenera online într-o ştire zilele trecute…

Dacă Petrişor a făcut acest pas înseamnă că treaba-i bună la Pagină, şi asta la 1 an de la lansare.

Revenind la Carmen Andronache, curiozitatea te mână pe Google. „Ştirea” e că fata are studii de jurnalism! :)   Asta în cazul în care ea e Carmen a lui Petrişor. Aruncaţi-vă un ochi aici şi aici.

Ziarista lui Petrişor zice:

„Sunt genu’ de persoană care mizează pe comunicare in orice situaţie. Nu mă supun principiului “pisicii moarte de la Ilie din poartă”. Nimic nu mă opreşte să comunic. Nu mă conformez! Nu mai cred in poveşti. Nu mănânc niciodată toate legumele din ciorbă. Condamnaţi-mă la orice dar nu la tăcere!!”

Lasă un răspuns

