comentarii 0

Mircea Badea a scos din Gura presei 1,3 milioane euro

Paginademedia.ro, împreună cu agenţia de publicitate Next Advertising, a reeditat Topul emisiunilor prezentate de vedete, cu cele mai mari încasări din publicitate. Perioada analizată: ianuarie-septembrie, 2009.

Mircea Badea (În gura presei) pare a fi „una dintre cele mai eficiente emisiuni (dacă nu chiar cea mai eficientă)”: rating mediu pe emisiune: 180-210.000 telespectatori; nr. emisiuni: 395; incasări medii pe ediţie: 3.200 euro (si din difuzari, si din reluari); costuri de producţie mici… plus un nebun tinut in chingi si caruia ii turuie gura sa-si verse naduful.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s