comentarii 0

Băsescu la TV

„Ocolind apariţia la vreuna dintre televiziunile mogulilor Dan Voiculescu şi Sorin Ovidiu Vîntu, Traian Băsescu s-a comportat ca un veritabil media planner dintr-o agenţie specializată. A încercat să acopere o plajă cât mai mare de public, potenţiali votanţi: publicul de telenovele şi gospodinele (în emisiuni precum Happy Hour), amatorii de divertisment de calitate (Divertis), oamenii în vârstă, dar educaţi (TVR 1), pensionarii (Kanal D) sau publicul mai “de elită” (După 20 de ani) şi microbiştii (Sport.ro). Oare ce urmează?”

Analiza teleBăsescului pe Paginademedia.ro

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s