comentarii 0

Speak-my-mind Traian Băsescu

Cătălin Tolontan analizeaza discursul lui Traian Băsescu, de fapt 27.353 de cuvinte rostite de preşedinte in iunie-iulie a.c. , în diverse contexte.

Concluzia lui Cătălin Tolontan este că felul în care vorbeşte Traian Băsescu este felul în care gândeşte, şi că preşedintele are o problemă, gândeşte de rău despre toţi şi toate.

Atunci, am putea spune şi că Traian Băsescu este genul de om ce-i în guşă şi-n căpuşă. De fapt de-asta a şi fost ales, pentru modul lui de a vorbi şi deci de a gândi. Şi pentru felu-n care arată, „asta-i faţa mea”.  Şi pentru felu-n care râde, „aşa râd eu”. Pentru  „ăsta sunt eu”, Băsescu.

Analiza lui Cătălin Tolontan e de şpriţ de vară; după o învârtitură în jurul cozii, aflăm în x cuvinte (nu le-am numărat) ceea ce trebuia demonstrat.

În sfârşit…

Lasă un răspuns

