comentarii 0

Găinuşă dixit

Găinuşă despre OTV:
un magazin de otravuri. E ca o hruba intunecoasa unde sunt mai multe flacoane. Unul mai mare, Nikita, flaconase Querida, flacon cu spume Vadim, flacon Sexy Braileanca si ceva asa micut, flacon Ogica. Toate otravuri care se picura telespectatorului in fiecare seara.

Găinuşă despre scris:
Eu scriu zilnic, asa imi castig existenta, scriind (…) Fictiune am inceput sa scriu din cauza ca m-am saturat de realitatea romaneasca. Si pentru ca am vrut sa ma linistesc, pentru ca realitatea asta te sufoca. Scriind, am iesit putin sa respir.

Mai mult: Hotnews.ro

Lasă un răspuns

