comentarii 69

Bakugan, lumea violentă a tinerilor inculţi

Bakugan este un serial nou pe Cartoon Network. Tinerii luptători din film se confruntă în cărţi şi bile. Cică „fenomenul Bakugan a lovit deja Japonia, SUA, Canada şi Franţa”.

Întors de la bunici, fi-miu a adus cu el şi primul număr din revista Bakugan, al cărui scop declarat este „să-ţi deschidă calea spre un univers incredibil”  şi, bineînţeles, să creeze o isterie a vânzărilor de cărţi, bile, table, lansatoare etc. Bakugan.

Aseară am început lectura revistei şi am fost plăcut surprins că nu am întâlnit greşeli de limbă română, chiar dacă revista e o înşiruire tâmpă de nume fără noimă pentru noi.

Apoi, am făcut cunoştinţă cu personajul principal, un tânăr luptător, pe nume Dan. El e, de fapt, liderul echipei Bakugan Battle Brawlers.

Iată cum e caracterizat eroul nostru: „Dan are 12 ani şi se poate spune despre el că a învăţat mai multe din stradă, decât din cărţile din bibliotecă (pe care nici nu prea le-a deschis)… Este un băiat impulsiv, care nu ascultă decât de curajul său”.

Un exemplu demn de urmat, asemeni eroilor reali ai lumii în care trăim.

  1. mihai

    Omul care are blogul e cam prost ,ca copii care cumpara Bakugani nu sunt inculti. Cel care a facut blogul e incult.

    Apreciază

  2. bibliotecar

    Pentru voi toti, am extras ceva care vi se potriveste din numarul 2 al revistei:
    Dan e “puţin superficial şi îngâmfat de felul său”.

    Apreciază

  3. nustiu ce aveti voi cu copii care ias cumpara acesti bakugani,e treaba lor ce fac cu bani sapoi si nepotul meu are bakugani pe carei colectioneaza asta nu inseamna ca-i incult.

    Apreciază

  4. anonim

    Daca tot va certati cine stie bakuganul suprem???
    Hai ca am ceff sa rad incultilor!!
    care vrea sa stie ma gaseste pe id yo_lucian_on

    Apreciază

  5. stiti ceva nu devii luptator bakugan daca ai 10 sau chiar 1000
    Hei bine cand aveam 9 ani am inteles ce este bakugan am inceput cu un bakugan si am vazut ca sunt talentat bakuganul meu este santapoyt si credetima ca cu el dorm el vine cu mine la scl …etc acum am 10 bakugani si ma mandresc cu ei caci sunt pe locul 12 in clasamentul romanesc de bakugan chiar acum 2zile am fost la craiova si am loat medalia de argin.
    Sa fi luptator bakugan trebuie sa ai incredere doar in tine si in bakuganii tai

    Apreciază

  6. andrei lupu

    bn eu creda ca bakugan e fain ca am si eu 450 de jucari tatal meu lu8creaza in strainatate la o fabrica si sunt pasionat de ele am cele mai frumoase exemplare

    Apreciază

  7. daca tot va credeti tari despre bakugan spunetimi cati ge poate sa suporte deagou dar hilios
    eu stiu raspunsul dar vreu sa vad insa va dau un indiciu dreagou are nivelul de g mai mic decat al lui apolonie:)

    Apreciază

  8. D3NyS

    BAH VA CREDETI SMEKERI IN ALE BAKUGANULUI ,SI ALA CIKA ARE 9 ANI SI E AL 12 LEA :-&,MAH „PUTIFFER” eu am kautat ani ce ziki tu si nu exista dekat o data a fost in bukuresti un concurs si am fost ….apropo bakuganul meu este pyrus sibrid dragonoid(drago) :p luat din franta chiar azi o sa imi iau ultima evolutie a lui drago :p :p …..asa ka nu va mai laudati atat :-7 :))

    Apreciază

  9. D3NyS

    si radu as vrea sa ne infruntam >:) sa iti iau bakuganul si sa te inving ptr ka am incredere in mine ….oricum mult noroc in continuare 🙂

    Apreciază

  10. Fehmi

    Bakuganul suprem este Pyrus Fusion Dragonoid a evoluat de peste 10 ori si este bakuganul original din care s au nascut bakuganii la fel si Darkus Darak din sez 3.Fusion Dragonoid este din sez 4 part 2.Drago este ajutat de un Mechtogan Distrugator numit Dragonoid Distrugator.El se poate combina cu Reptak si sa se echipeze cu costume de lupta si desigur este un Baku Sky Raiders *(Bakugan Zburator) care sare cu ajutorul picoarelor care se desfac automat.Shun i-l foloseste pe Ventus Jaakor tot un ski raider,Marucho i-l foloseste pe Aquos Redizon un bakugan obisnuit.Toti luptatori au mai multi bakugani parteneri

    Apreciază

  11. Fehmi

    Eu i-l am pe Fusion Dragonoid , pe Reptak ,pe Dragonoid Distrugator ,18 echipamente ,6 Mechtogani,2 Mechtogani Titani,4 costume,2 vehicule si multe altele nu cred ca au multi ce am eu

    Apreciază

  12. Fehmi

    Apropo pot sa lupt cu oricine din lume si sa-l inving numai cu un Bakugan dar daca mi-as folosi intreg arsenalul,adica pe Dragonoid Distrugator sau costumele de lupta,chiar as vrea sa lupt cu voi toti si sa vedeti

    Apreciază

  13. Fehmi

    Toti care spun ca Bakugan ne face sa fim inculti sunt niste fraieri ofticosi ca nau bani sa-si cumpere Bakugani Originali asa ca sa taca si sa planga in tacerea lor,ca eu am castigat multe premii la concursuri si sunt si pasionat de Bakugan la Maximum

    Apreciază

Lasă un răspuns

