comentarii 0

Forbes România a apărut şi n-a apărut

Forbes România a apărut probabil la chioşcuri (n-am ieşit din casă), dar nu a apărut online. Răzvan Corneţeanu, directorul general al trustului Adevărul Holding a şi spus că se află în discuţii avansate şi pentru ediţia on-line a Forbes România, pentru print şi online negociindu-se separat.

Poate ar fi fost frumos şi sănătos din partea trustului Adevărul şi din partea trustului Forbes ca negocierile să se fi încheiat deja, iar online-ul să fi apărut tot azi.

Reţeta conform căreia mai întâi apare print-ul (că-i cel mai important), apoi online-ul e cred depăşită, în condiţiile în care investiţiile în online cresc (trustul BBC tocmai şi-a dublat e-investiţiile, 145 milioane de lire anual).

Patriciu însuşi a spus la marea şedinţă (via jurnalismonline.ro) că informatia trebuie sa fie la trei click-uri de consumator, nu patru sau cinci…

În concluzie, Forbes România ar fi putut fi gândit şi lansat mai deştept.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s