comentariu 1

Coniacul Unirea sau oameni şi oameni

Scriitorul, editorul, ziaristul Radu Paraschivescu, cunoscut pentru tema predilectă, anti-mârlănismul, semnează azi în Evenimentul zilei articolul Mârlănie la pahar.
Omul spune, printre altele:
Insistenţi până la nevroză, unii copywriteri încearcă să obişnuiască publicul cu o scorneală neghioabă: că băutura se împacă bine doar cu prostul gust, mitocănia şi penumbra corticală. Că nu poţi bea un pahar fără să devii grobian. Refrenul-alibi al acestor autori de reclame e ştiut şi răsştiut: trebuie să mergem spre marele public şi să vorbim pe limba lui. Limba trasului de şireturi, a bătutului pe burtă. E singura cheie capabilă să deschidă uşa succesului şi să atragă vânzări fulminante.
(…)
Nu cumva avem de-a face cu o măsluire identitară care, la adăpostul glumiţei, inculcă ideea că suntem o naţie de neamuri proaste?

De ce crede Radu Paraschivescu că reclama la coniacul Unirea se adresează marelui public?

Anunțuri

1 coment pană acum

  1. un articol de bun simt si in acelasi timp de simt bun ca de altfel toate scrierile dvs. Sunteti autorul ce produce o lectura extrem de placuta si ma refer aici nu numai la articolele din presa cat si la cartile publicate din care am citit doua si o sa mai caut si altele. FELICITARI !

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s