comentarii 0

PROMOVEAZĂ-ŢI AFACEREA!

Ceea ce nu e promovat nu există. Ponturile de mai jos (lista nu e exhaustivă) ar putea părea elementare unui întreprinzător aflat la început de drum, nemaivorbind de unul cu experienţă. Şi totuşi, chiar dacă sunt cunoscute, ele sunt neglijate, mai ales de micii afacerişti. Bineînţeles, o campanie de promovare a unei afaceri este desăvârşită atunci când nu una, ci toate ideile de mai jos sunt puse în practică.

1. Fă-ţi publicitate în Pagini Aurii

2. Fă-ţi publicitate prin intermediul mijloacelor de transport

3. Abordează-ţi potenţialii clienţi la telefon

4. Abordează-ţi potenţialii clienţi faţă-n faţă

5. Abordează-ţi potenţialii clienţi prin e-mail

6. Participă la seminarii cu prezentări din aria dumneavoastră de expertiză

7. Participă la talk-show-uri radiofonice

8. Creează şi menţine o bază de date electronică a clienţilor

9. Creează-ţi o identitate vizuală profesionistă (hârtii cu antet, scrisori, carţi de vizită etc.)

10. Creează o broşură prin care să-ţi evidenţiezi beneficiile serviciilor

11. Pune la punct o campanie de comenzi prin email

12. Etalează-ţi produsul

13. Concepe o campanie telemarketing

14. Creează un logo în concordanţă cu imaginea companiei

15. Concepe şi distribuie un newsletter de câteva ori pe an

16. Creează şi distribuie calendare personalizate, căni, pixuri, agende, post-it-uri, baloane etc.

17. Creează şi distribuie minighiduri gratuite în aria dumneavoastră de expertiză

18. Comandă tricouri cu numele şi logo-ul companiei

19. Atrage ca partenere firme nonconcurente care au acelaşi target de piaţă

20. Analizează piaţa publicitară (ziare, reviste, radio, TV, panouri, staţii auto etc.) pentru a opta pentru cele mai bune variante

21. Explorează modalităţi de reducere a costurilor de publicitate „cuplându-te” cu alte firme

22. Mulţumeşte mai mult sau mai puţin oficial clienţilor care au beneficiat de un serviciu al firmei

23. Trimite-le clienţilor felicitări de sărbători

24. Străduieşte-te să apari, sub o formă sau alta, în publicaţiile citite de potenţiali clienţi

25. În măsura în care vă permiteţi, colaboraţi cu o firmă de publicitate sau de PR

26. Organizează concursuri

27. Organizeză un seminar legat de serviciile, produsele pe care le oferiţi

28. Includeţi materiale promoţionale atunci când trimiteţi facturile

29. Contactaţi potenţialii clienţi în cadrul târgurilor

30. Identificaţi potenţialii clienţi din asociaţiile care activează în acelaşi domeniu cu al firmei dumneavoastră

31. Contactaţi potenţialii clienţi la seminariile, întâlnirile etc. din domeniul în care activaţi

32. Identificaţi potenţialii clienţi în publicaţiile de specialitate

33. Inseraţi broşura de prezentare, lista preţurilor şi alte materiale promoţionale într-un dosar pentru clienţi

34. Amplasează un indicator în faţa sediului unde firma îşi desfăşoară activitate

35. Lipeşte afişe şi pune fluturaşi pe parbrizele maşinilor

36. Apelează la plicuri, etichete etc. pentru promoţii

37. Promovează-ţi firma, produsele etc. pe maşinile firmei

38. Creează materiale video de prezentare a firmei

39. Pregăteşte prezentări ale produselor (caracteristici şi beneficii) care să te ajute în planificarea campaniilor promoţionale şi de publicitate

40. Oferă soluţii croite pe nevoile clienţilor

41. Oferă mostre gratuite ale produsului; oferă gratuităţi în general

42. Sponsorizează evenimente etc.

(Sursa: Ghidul Finantatorilor, editat de FDSC)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s