comentarii 0

Fericit TV

Sunt un bun telespectator. Nu cracnesc, inghit ce mi se da. Ma bucur ca un debil. Imi plac nespus sanii vedetelor pe care-i mangai, aproape ca fac amor cu Nicoleta Luciu, Andreea Marin, cu Mihaela Radulescu, cu toate blondele, toate brunetele, toate roscatele, toate satenele, vopsitele, naturalele. Le studiez chirurgical. Fac amor incepand cu telematinalele pana seara tarziu. Il pieptan cu gesturi tandre pe Robert Turcescu, ii aranjez grijuliu ochelarii lui Tatulici pe varful nasului, inspir cu nesat tinuta impecabila a lui Gadea, ma zgarie suav firele din barba lui Andrei Gheorghe. Cafeaua de dimineata o beau in compania a zeci de posturi romanesti, indiferent ce mi se ofera, accept orice, imi place nespus orice. Mi-s toate dragi ca niste amante care-mi ofera fiecare altceva. Sunt membru fondator al Asociatiei Maniacilor TV.

Sunt frant de televizor, indoit de stiri, divertisment, placuta gargara, informatie, sunt indoit de imagini, pupilele mi s-au decolorat, pleoapele aproape ca mi s-au lipit, sunt fericit. Ma simt de parca creierul mi-ar fi mufat la ecranul televizorului, de parca as fi cablat, iar imaginile, cuvintele mi-ar intra in cap, iar daca mi-as smulge firele, desprinderea mi-ar fi fatala. Nu vreau sa mor. Sunt fericit dupa gratii, cu telecomanda mea, nepretuita mea telecomanda invelita in celofan. Mana mea, organismul meu nu si-ar mai avea rostul fara telecomanda. Eu nu mai exist decat in camera televizorului. Eu nu mai exist decat ca o prelungire a telecomenzii. Telecomanda a fuzionat cu mine, ne-am naclait. As lua ghidul TV in mana, sa-l rasfoiesc, dar nu mai am putere. Mana e a telecomenzii, nu vrea altceva, m-ar durea gestul de a intinde mana dupa orice altceva. Mana, creierul ar suferi leziuni, oasele mainii ar pocni. Durerea de a citi un ghid TV e prea mare. Ochii invatati cu-atatea mii de emisiuni vazute in premiera si-n reluare ma dor la vederea literelor tiparite. Gatul intepenit, sedus, abandonat letargic in chingile ecranului din fata, imi trosneste la cea mai mica intoarcere a capului. Viscerele ma dor la orice miscare a corpului inert care guita de placere, imobilizat pe canapeaua din fata ecranului. Sunt un telespectator ghiftuit, torc ca un motan umflat de apartament, care mai are putin pana plesneste fericit.

Radu Meirosu, Fericit TV, Romania Libera

Lasă un răspuns

