comentarii 5

Caragiale in citate

N-am putut pentru ca s’o tratez cu refuz. (O noapte furtunoasa)

Aveti putintica rabdare. (O scrisoare pierduta)

Bravos natiune! Halal sa-ti fie! Sa traiasca Republica! Vivat Principatele-Unite! (Conu Leonida fata cu reactiunea)

Eu am n’am infatisare, la douasprezece trecute fix ma duc la tribunal. (O scrisoare pierduta)

Eu pentru cine votez? (O scrisoare pierduta)

Hai si noi pe la revolutie! (Conu Leonida fata cu reactiunea)

Ori sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic; ori sa nu se revizuiasca, dar atunci sa se schimbe pe ici pe colo. (O scrisoare pierduta)

O soțietate fără prințipuri, va să zică că nu le are! (O scrisoare pierduta)

Sa am pardon de impresie! (O noapte furtunoasa)

Scoala, cucoana, si te bucura, ca esti si dumneata muma din popor; scoala c’a venit libertatea la putere! (Conu Leonida fata cu reactiunea)

Tradare sa fie, dar s’o stim si noi! (O scrisoare pierduta)

Un popor care nu merge inainte, sta pe loc, ba chiar da inapoi (O scrisoare pierduta)

  1. romanca

    Cautam ”cu infrigurare”un anume citat din Caragiale…nu am nici un voulm de-al lui la mine si sunt in alt coltz de lume,departe de RO;va multumesc asadar:am gasit multe citate,pe diferite site-uri,dar numai aici ,la Dvs.l-am gasit pe cel pe care il cautam!Continuati aceasta”sapare” de care vorbiti,eu va sunt recunoscatoare pentru postare.Toate cele bune!

    Apreciază

Lasă un răspuns

