comentarii 3

Succes marital

semnificatia era obscura

mi-a spus:
sintem casatoriti de 30 de ani.

si cum va explicati succesul acesta
marital? l-am intrebat.

amindoi scoatem pasta de dinti
din tub apasind pe partea lui de jos,
mi-a explicat

a doua zi cind ma spalam
am apasat pe partea de jos
a tubului.

bineinteles, cum locuiesc
singur, semnificatia mi s-a parut
obscura

cum imi pare
de obicei.

(Charles Bukovski, Dragostea e un ciine venit din iad, Editura Polirom)

  1. bibliotecar

    Si tu ai dreptate si eu am dreptate. Numele este de origine slava si initial familia era Bukovski, verificat (probabil de-asta nu m-a deranjat). Apoi, cred c-am fost furat si de pronuntia lui „Bukowski”, pronutam cum scriem si scriem cum auzim (lingvistii ii zic limba fonetica).
    Ma intreb, acum, cum s-ar scrie „Dostoievski”?

    Apreciază

  2. mangaloy

    i don’t give a shit how the first name was written…io mă referiturizam la altceva: din moment ce în uz e intrat bukowski, iar pe tăti bucoavnele luia e scris aşa, n-are sens să fii tu un bibliotecar (de treabă, de altfel) bibliograf mai catolic que le Pope…
    …ai vz Born into this?

    Apreciază

Lasă un răspuns

